Tuleva keittiömme!

Saapas nähdä milloin  on se kaunis päivä kun saa hääriä omassa uudessa keittiössä tekemässä mustikkapiirakkaa perheelle?Keittiössä tulee olemaan valkoiset kaapistot ilman vetimiä, musta kivitaso ja musta iso allas. Saareketta vastaan olin aluksi ehdottomasti, mutta kun se niin näppärästi tuli vastapäätä tiskikonetta ja kylmäkaappeja, eikä minun tarvitse kokata olohuoneeseen, saareke tuleekin ja olen siitä tosi iloinen. Välitilamateriaali on vielä suunnittelematta ja kun ei vielä keittiötä ole ostettu, ei vielä ole varmaa kaappien ja laatikoiden leveyksistä.

Keittiö on L-mallinen ja pieni saareke erottaa ruokapöydästä. Saareke on takkaa vasten, mikä on rajaamassa keittiötä olohuoneesta.Minä en halunnut aivan avotilaa olohuoneen kanssa, mies olisi tykännyt kyllä. Minä en halua että tiskaamattomat tiskit näkyvät sohvalle tms. Ruokapöydän ympärillä on ikkunat, isomman ikkunan vierestä menee lasiovi terassille. Toivottavasti tulemme syömään paljon ulkona ja grillaillen kaikkea hyvää.

 

                                                         (kuva cubicasa)