Helsingin kirppuja kuvattuna. Jotkut ihmettelevät kuinka sä löydät,ja olis kiva tulla sinne kirpparille. Yks syy on se, että kiertelen eri kirppareilla ja se, että kai mun maku on niin avara, että mun on helppo tykästyä. Mietin tässä että jaksanko viedä pöytäkirpparille myyntiin. Vaatteita mulla on eniten, ja ne taas menee huonoiten. Tavaraa olis kun täällä asunnossa niiiin ahdasta, mutta muuttaessamme kotiimme, voi löytyä näille paikka keposesti.

emalimuki 0.50 e.

pallobody kirpparilta 0,5 e ja raitabody kierrätyksestä 0,2 e.

Tyttö sai makeat saappaat, 1 e, Roban Fidasta.

Tyynyliina ja lasten verhot.

Vihreä tyynyliina, keittiöliina, 2 itsetehtyä koristetyynynpäällistä ja retroverho.

Tein tosi hyvää herkkua, susupiirakkaa. Kokeilen tänään tehdä saman Ahaa-piirakkana. Kirjoitan ohjeenkin tänne tuonnempana.

Pikkuinen haluaa koko ajan piirrettävän "kareja" Helsingissäkin oli nähtävänä ja ajettavana ratikat ja junat, mutta sielläkin kohokohtia oli nähdä työmaalla "kari". Mä olen varmaan äidinkielenopettajien inhokki, kun en korjaa lasteni vääriä sanoja, ne on niin hellyyttäviä, ja sorrun jopa puhumaan lapselle takaisin väärin. Piirtämisessä kiinnostaa myös käden ja jalan jäljentämiset.

Tässä ikkunapesijän unelmakenttä valmistuu. Suurin osa ikkunoista ja ovista paikalla, joku vääränkokoinen yms mitkä menee vaihtoon. Ja isoimmat ikkunat tarvivat lisävarustusta laittamiseen.