Äitini ei luultavastikaan ole nähny blogiani. Haluaisin nyt kiittää kivoista hetkistä myötä retkien. Muistatteko siskot, pakkauduimme autoon, vähän evästä ja ajelulle? Sunnuntaina meillä taisi olla myös mukava retki.




maanantai, 21. toukokuu 2012
Äitini ei luultavastikaan ole nähny blogiani. Haluaisin nyt kiittää kivoista hetkistä myötä retkien. Muistatteko siskot, pakkauduimme autoon, vähän evästä ja ajelulle? Sunnuntaina meillä taisi olla myös mukava retki.




mukana näissä hetkissä on tulevan kotimme,aarteiden talon, valmistumista, haaveiluja, piristäviä kirpputorikiertelyjä, 5 aarrettamme ympärillämme.Muistaen että arvokkaimmat asiat elämässä ovat ilmaisia!
Kommentit